Polityka zwrotów

Polityka zwrotów i refundacji

Satysfakcja klienta jest niezmiernie istotna dla Sukhi. Mamy nadzieję, że jesteś całkowicie zadowolony ze swojego zakupu!

Zamówienia katalogowe

Przejdźmy od razu do sedna. Chcemy, by nasz dywan został z Tobą, jeśli naprawdę go polubisz. Jeżeli z jakiegokolwiek powodu nie jesteś zadowolony ze swojego dywanu, możesz go zwrócić w ciągu 14 dni. Zwrócimy Ci wówczas całą wpłaconą przez Ciebie sumę.Opłacimy nawet koszt odesłania dywanu z powrotem do nas. Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz zwrócić dywan, pomożemy Ci wszystko zorganizować.

Personalizowane zamówienia indywidualne

Personalizowane zamówienia indywidualne nie podlegają zwrotom. Jeśli chcesz anulować spersonalizowane zamówienie, możesz to zrobić w ciągu dwóch (2) dni roboczych od daty złożenia zamówienia.

Kwestie jakości

Jeżeli pechowo złoży się tak, że Twoje zamówienie zostanie do Ciebie dostarczone zniszczone lub wadliwe, prosimy o bardzo pilny kontakt. Obiecujemy, że będziemy działać szybko i rzetelnie, żeby rozwiązać problem. Przyjmujemy reklamacje w ciągu 5 dni roboczych od daty dostarczenia. Prosimy o zachowanie materiałów opakowaniowych na wypadek konieczności ich sprawdzenia przez spedytora w procesie rozpatrywania reklamacji.